9) Jak si mohu obnovit přístup k systému eRecept?
V případě, že nemáte k dispozici přístupové údaje, je možné využít jednu ze tří možností:
1. Přihlášení do Portálu externích identit pomocí certifikátu
2. Přihlášení do Portálu externích identit Identitou občana (nejčastěji bankovní identitou)
3. Žádost o obnovu přístupových údajů pomocí online formuláře
Žádost o obnovení přístupu k IS eRecept – Zdravotník |
Žádost o obnovení přístupu k IS eRecept – Zdravotnické zařízení |
Vyplněnou žádost je třeba elektronicky podepsat, proto ji vyplňujte až po získání kvalifikovaného certifikátu.
Pro podepsání Vaší žádosti můžete využít i následující návod jak elektronicky podepsat formuláře IT systémů SÚKL, včetně návodu na instalaci eRecept Signeru. Instalační balíček eRecept Signeru naleznete ZDE.